ប្រព័ន្ធទប់លំនឹងរថយន្តពេលបើកបរលើផ្លូវកោងរឺរអិល
សុវត្ថិភាពរបស់អ្នកជំរុញឱ្យយើងគិតច្រើន នៅពេលដែលផ្លូវថ្នល់មានស្ថានភាពរវល់ខ្លាំងតម្រូវការដើម្បីចៀសវាងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍កំពុងកើនឡើង។ ESC ត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីជួយទប់ស្កាត់ការរអិលនៅពេលដែលក្នុងស្ថានភាពមិនល្អ។
រក្សាលំនឹងរថយន្តនៅលើដងផ្លូវ
- ESC តាមដានសកម្មភាពរថយន្តរបស់អ្នកទៅលើចង្កូតនិងការបង្កើនល្បឿននិងឧបករណ៍ចាប់សញ្ញាហើយប្រើហ្វ្រាំងដោយស្វ័យប្រវត្តិចំពោះកង់នីមួយៗប្រសិនបើវារកឃើញនៅខាងក្រោម។ ·
- ESC ត្រូវបានផ្សំឡើងដោយលក្ខណៈពិសេសសុវត្ថិភាពមួយចំនួនដូចខាងក្រោមនេះអាស្រ័យលើរូបភាព
ប្រព័ន្ធ Traction Control និងប្រព័ន្ធហ្វ្រាំងABS
- នេះគឺជាការកែតម្រូវកម្លាំងម៉ាស៊ីន (កម្លាំងបង្វិលជុំ) ទៅនឹងកង់ក្រោយដើម្បីជួយបង្កើនការអូសទាញឬរឹតបន្តឹងដែលវាមាននៅលើផ្ទៃរអិលរឺរលកនៅល្បឿនណាមួយ។ សម្ពាធហ្វ្រាំងក៏ត្រូវបានអនុវត្តផងដែរនៅក្នុងលក្ខខណ្ឌមួយចំនួន។
- ប្រព័ន្ធ(ABS)ជាប្រព័ន្ធការពារឱ្យកង់របស់អ្នកមានការទប់លំនឹង នៅពេលអ្នកជាន់ហ្រ្វាំងភ្លាមៗ។
- ប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិចABS ‘pumps’ ជាន់ហ្វ្រាំងជាច្រើនដងក្នុងមួយវិនាទីនៅពេលដែលឧបករណ៍ចាប់សញ្ញារកឃើញដើម្បីជួយបំបាត់ការមានសម្ពាធទៅលើហ្វ្រាំង។
Electronic Brake force Distribution (EBD)
- ធ្វើឱ្យមានសកម្មភាពដោយស្វ័យប្រវត្តិនូវចំនួនកម្លាំងហ្វ្រាំងរវាងកង់ខាងមុខនិងខាងក្រោយមុនពេល ABS មានសកម្មភាពប្រសិនបើកង់ក្រោយរបស់អ្នកមានជាប់គាំង។
- វាបានបង្កើនប្រសិទ្ធភាពទៅលើការជាន់ហ្វ្រាំងដោយសម្របសម្រួលកម្លាំងហ្វ្រាំងខាងក្រោមទោះបីមានការផ្ទុកចំនួនខុសៗគ្នាមិនថាអ្នកដំណើរបន្ថែមឬទំនិញច្រើនក៏ដោយ។
ជំនួយលើប្រព័ន្ធហ្វ្រាំង
- គេបានរកឃើងថានៅពេលដែលអ្នកចាប់ហ្វ្រាំងភ្លាមៗវាមិនពិបាកក្នុងការបញ្ឈប់ល្បឿននោះទេ។
- បន្ទាប់មកវាត្រូវបានអនុវត្តនូវសម្ពាធដែលត្រូវការដើម្បីចាប់ហ្វ្រាំងកាត់បន្ថយល្បឿននិងជួយកាត់បន្ថយចម្ងាយឈប់។
- នៅពេលដែលអ្នកលែងឈ្នាន់ហ្វ្រាំងរបស់អ្នក, ហ្វ្រាំងនិងលត់មកជាធម្មតាឡើងវិញ។
តើអ្នកដឹងទេ?
លក្ខណៈពិសេសនៃការបើកបរដូចជា Adaptive Cruise Control និង Torque Vectoring Control អាចធ្វើទៅបានដោយសារតែពួកគេបានប្រើប្រាស់លក្ខណៈ ESC ។